E-mail od stavební spořitelny Modrá pyramida klientům zamotal hlavu
23.11.2018Klienti stavební spořitelny Modrá pyramida v minulých dnech obdrželi e-mail, ve kterém je spořitelna upozorňovala na chybějící prostředky na vkladech potřebné pro získání státní podpory v maximální výši. Bohužel mnozí klienti sdělení spořitelny nepochopili a zpanikařili, že je s jejich smlouvami něco v nepořádku. Tisková mluvčí Modré pyramidy Hana Vaněčková sdělila, že v některých případech bohužel došlo k tomu, že tento e-mail byl poslán i těm klientům, kteří mají nastaven trvalý příkaz k zasílání měsíční úložky, a tak v částce nebyly zohledněny úložky za listopad a prosinec. Dále poznamenala, že některých případech se spořitelně nepodařilo přesně vyjádřit to, že jde o spořící účet, a tak se někteří klienti mohli domnívat, že jde o jakýsi 'dluh', a to je mohlo zneklidnit. To rozhodně nebylo záměrem a za vzniklé nedorozumění se spořitelna omlouvá a snaží se klientům vše vysvětlit prostřednictvím poradců a na klientské lince. Zdroj
Zpět