Přejít na hlavní obsah

Logo Actinet
Support login | Mapa webu

  • O nás
  • Proč Actinet
  • Služby
  • Technologie
  • Partneři
  • Reference
  • Kontakt
  • Facebook
  • Twitter

Spol. Tesla zpřístupnila zákazníkovi údaje půldruhého miliónu uživatelů

23.11.2018

Originální řešení problému zákazníka se zákaznickým fórem zvolila společnost Tesla. Zákazník si stěžoval, že jeho kritický příspěvek byl odstraněn a chtěl ho obnovit. Administrátoři patrně neměli čas, a tak zákazníkovi zvýšili přístupová oprávnění, aby si pomohl sám. Kromě práva na obnovení příspěvku ale získal také řadu dalších oprávnění, mj. i přístup k půldruhému miliónu kontaktních údajů ostatních uživatelů, což mu mimo jiné umožnilo zjistit, že Elon Musk se k fóru naposledy připojil před více než třemi roky, z čehož usoudil, že Elon preferuje Twitter, a že v jeho případě to zřejmě nebylo poprvé, kdy Tesla přidělila cizím lidem tak vysoká oprávnění. Více v jeho článku, který odkazuje i na vyjádření společnosti Tesla, nebo na podcastu Smashing Security.



Zpět


© 2012-2017 Actinet Informační systémy s.r.o. | Created by Aqua Digital s.r.o.

  • Kontakt |
  • Archiv novinek |
  • RSS |
  • Mapa webu |
  • Ochrana osobních údajů |
  • Support login